Včera začala kampaň „Měsíc chorvatského turismu“. Řada služeb v cestovním ruchu a zážitků pro turisty bude za ceny snížené o 35 procent. Lidé budou moci využívat slevy v ubytování, dopravě, při návštěvách kulturních, historických a přírodních památek, na a turistických atrakcích i v cateringových službách a různých zážitcích. Podrobnosti lidé najdou na speciálním webu.

Projekt doprovází propagační kampaň, jejímž cílem je dále informovat a povzbudit subjekty cestovního ruchu k účasti, ale také samotnou veřejnost „U nás stále pobývá téměř 200 tisíc turistů a posezónní a podzimní období je ideální pro krátkou dovolenou a poznávání nových destinací. Věříme, že tento projekt bude úspěšný a přispěje k celkovým letošním výsledkům cestovního ruchu,” řekl ředitel chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić .




Hlavním cílem akce je prodloužení turistické sezony. „Měsícem chorvatského turismu chceme povzbudit domácí i zahraniční turisty, aby prozkoumali Chorvatsko, a zároveň prodloužit sezónu. Vzhledem k velkému zájmu o loňský „Týden prázdnin“ jsme se rozhodli, že letos budou mít turisté po celé zemi po celý říjen k dispozici řadu služeb se speciálními výhodami a slevami nejméně 35 procent. Věříme, že to pro ně bude další motivace cestovat a objevovat destinace, které ještě nenavštívili. K dnešnímu dni jsme zaznamenali vynikající výsledky, které potvrzují, že Chorvatsko má všechny předpoklady stát se celoroční turistickou destinací, což je náš strategický cíl. Zvu všechny zúčastněné strany v oblasti cestovního ruchu, aby se zúčastnili měsíce chorvatského turismu, a turisty, domácí i zahraniční, aby využili výhod, které se jim nabízejí, a objevili všechny krásy Chorvatska, které je krásné po celý rok, “ řekla ministryně cestovního ruchu a sportu Nikolina Brnjac.

Letošní „Měsíc chorvatského turismu“ je pokračováním mimořádně úspěšného loňského projektu „Týden prázdnin“, který v Chorvatsku probíhal od 16. do 25. října.